keskiviikko 19. syyskuuta 2007

Kesän viimeiset mansikat


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ajattelin tänään tätä tarinaa, vaikka minun herkkuni olivat kyllä pieniä, kivettömiä viinirypäleitä, Mammuttimarkkinoiden tarjouksesta, ja sitten minä ajattelin, että ehkä niissä onkin erilaisia eksoottisia torjunta-aineita, joita paikalliset linnut eivät kestä, enkä halunnut olla tappaja ja kiikutin viinirypäleet jäteastiaan.

Olitteko te synttäreillä? Milloin ne seuraavat juhlat oli? Onnistuiko bussin varaus?

Anna Sofia kirjoitti...

Voipa hyvinkin olla, ettei lintuparkojen elimistö olisi viinirypäleitä kestänyt - ellet olisi syöttänyt niitä lokeille, jotka varmasti pystyvät syömään kaiken. Minä muuten säälin aina tuollaisia vesilintuja, jotka jäävät syksyksi ja talveksi värjöttelemään tänne pohjoiseen. Vaikka niillä on rasvakerrasto tai mikä lie, niin eivät ne silti voi nauttia 4-asteisessa vedessä kellumisesta tuiskussa ja tuulessa...

Emme olleet synttäreillä, koska minä olen TAAS kipeä! Ja M oli pelaamassa jalkapalloa (!). No, ehkäpä emme mitään maata järisyttävää menettäneet, onhan nuo synttärit nähty. (Vaikka olisin kyllä varmaan mennyt, jos minulla olisi terveys.) Seuraavat juhlat on mahdollisesti kahden viikon päästä.

Bussia ei ole vielä varattu (kun ei tullut mieleen, että senkin voisi etukäteen varata...), lennot sen sijaan on!