keskiviikko 28. marraskuuta 2007

Tämä päivä ei ollut hyvä päivä

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lähde harjoitteluun Tsekkeihin tai Unkariin: lisätietoja saa meidän vaihtokoordinaattorilta Jantuselta, minä kun ehdin jo poistaa sähköpostin. CIMO kustantaisi, helmi-toukokuussa...

Anna Sofia kirjoitti...

Kiitos vinkistä. Tässä on vaan sellainen juttu, olen vasta ensi syksynä menossa harjoitteluun, jos paikan ja harjoittelurahan saan. Oisko nuo CIMO:n harjoittelut opettamista? Minä kun haluaisin harjoitella jotain muuta kuin sitä.

not an ice queen kirjoitti...

hih, oot kyllä sulonen otus!

nähdään pian - minä tuun jo 7n päivän päästä suomeen!

Anna Sofia kirjoitti...

Heippa Inka! Minä näin sinusta viime yönä unta, jossa kävelit vierelläni ja olit ihan suojelusenkelimäinen. Hassua. Näkemisiin!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvät hyssykät, tokihan niitä paikkoja on vaikka mihin tehtäviin! Kevähällä tulee lista ensi syksyn paikoista. Mm, minäkin kävin Hollannissa, oli sateista mutta silti ihanaa. Ostin sieltä jotain korvaukseksi logistisista palveluistanne, jotain oikein hyvää!